piątek, 29 lipca 2011

Witam i zapraszam na mojego bloga.

Witam,
Na początku chciałabym przedstawić się i wszystkich Was serdecznie powitać na moim blogu.
Nazywam się Roma Frączek. Mieszkam w Krakowie i jestem szczęśliwą mężatką .
Jestem absolwentką Edukacji Artystycznej w Instytucie Sztuki Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Jako specjalizację wybrałam sobie fotografię.
Jak wskazuje na to kierunek studiów, który obrałam moim zamiłowaniem jest sztuka… i wszystko, co piękne.
Poza tym lubię pracę z dziećmi.
Jakiś czas temu postanowiłam uczynić z moich zamiłowań sposób na życie.
Założyłam firmę – Kolorowo (www.kolorowo.eu), zajmującą się artystycznym malowaniem ścian oraz fotografią, w dużej mierze dziecięcą a także ślubną.
W chwilach wolnych od pracy uwielbiam podróżować i gotować.
Bloga prowadzę razem z mężem – Łukaszem. Chciałabym na nim przybliżyć Wam nieco swoją osobę, podzielić się tym co robię, tym co przynosi mi radość i daje satysfakcję. Postaram się w mirę możliwości regularnie dodawać ciekawe wpisy i atrakcyjne fotografie.
Zapraszam do lektury 

Pozdrawiam,
Roma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz